sobota, 16 kwietnia 2011

Dawnych jarmarków czar

Czy lubicie kiermasze ja po prostu uwielbiam, przypominają mi dawne wiejskie jarmarki . Tam było wszystko drewniane zabawki , wata cukrowa, zwierzaki. Przy Placu Powstańców Warszawy jest kiermasz to impreza z cyklu „Dom Chłopa promuje traducję”. Może na zakupy świąteczne właśnie tam, ja już byłam. Kupicie wielkanocne babki , swojskie wędliny, wykonane ręcznie ozdoby wielkanocne, są oczywiście palmy, serwetki, pisanki wyroby z lnu. Część produktów pochodzi z Wilna. Kiermasz potrwa tydzień od 15 do 23 kwietnia. Jest czynny w godzinach 11-20. Handel odbywa się w 40 drewnianych straganach.



























2 komentarze:

  1. ja też lubię - nawet bardzo
    jednym razem coś kupię, innym tylko oglądam.
    Cudnie kolorowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedzonko smakowicie pachniało:) a wyroby z lnu Wileńskie poprostu cudne i dziewczyna sprzedająca milutka

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...