środa, 13 lipca 2011

Torba

Lato to taka pora roku kiedy mamy więcej energii  pewnie za sprawą słońca. U mnie objawia się to chęcią ciągłych podróży a jeśli nie ma na to czasu albo co gorsza pieniędzy zaczynam szyć. Szycie lubię, czynność ta znacznie poprawia jakoś mojej garderoby w letnim sezonie wydaje mi się ona bardzo nieatrakcyjna i wymagająca koniecznych zmian :). Tak powstają rzeczy unikatowe inne od tych w sklepie, które nie znudzą się szybko bo są krojone na miarę potrzeb i własnego gustu. Swoją droga gdzie są te pracownie krawieckie gdzie szyło się na miarę, może krawiectwo miarowe  ( tak to  się chyba nazywało) już zupełnie  się nie opłaca. Znalezienie szewca czy zegarmistrza też graniczy z cudem. A teraz moje dzieło;)






2 komentarze:

  1. Śliczna ta torba, a ja myślałam, że wypatrzyłaś ją w jakimś ekskluzywnym sklepie... u mnie z szyciem ciężko - nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...