środa, 13 kwietnia 2011

Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście

Nowy Świat w niedzielę zwalnia, pachnie kawą, ciasteczkami , trochę paryski klimat. W przykawiarnianych ogródkach tłoczno, przyjemnie jest posiedzieć i popatrzeć na przechodniów, wypić z przyjaciółmi kawę .

Dalej Krakowskie Przedmieście tu się ostatnio działo:) wiele dobrego i złego, ale teraz spotkałam tylko Teatr Uliczny i Pana reklamującego piękną niebieską limuzynę.

Miejsca na fotografię uliczną wspaniałe zobaczcie sami.


kwiaciarnia na Nowym Świecie

Nowy Świat

Nowy Świat

kawiarenki

kawiarenki

Krakowskie Przedmieście

Krakowskie Przedmieście Teatr Uliczny

Krakowskie Przedmieście

Pałac Prezydencki, Kościół Karmelitów

Pomnik Mickiewicza, Hotel Bristol

ul.Kozia

widok na Starówkę
pojechać wielkim autem


2 komentarze:

  1. och jak cudnownie :) tęsknie za takim spacerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. An miło mi że moje spacery sprawiają nie tylko mi przyjemność,u Ciebie też pięktne spacery to jezioro bajka,ja poproszę jeszcze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...